Έρευνα στρατηγικής και πρακτικών internet marketing των ελληνικών επιχειρήσεων


Η Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας και το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με την Real Value Business Consulting, αναγνωρίζοντας τον ρόλο που διαδραματίζει το internet marketing στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, διεξάγουν την παρούσα έρευνα, η οποία αποτυπώνει την στρατηγική και τις πρακτικές του internet marketing, που υιοθετούνται από τις ελληνικές επιχειρήσεις σε ένα ανταγωνιστικό και παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον.

Το ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας και η Real Value Business Consulting προσκαλούν τις ελληνικές επιχειρήσεις να συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο της έρευνας μέγιστης διάρκειας 10 λεπτών. Οι απαντήσεις αποτελούν ανεκτίμητη πηγή πληροφοριών, είναι απολύτως εμπιστευτικές και θα χρησιμοποιηθούν μόνο για στατιστικούς σκοπούς στα πλαίσια επιστημονικής έρευνας.

 

Ευελπιστούμε στην αρωγή σας,

 

Η ερευνητική ομάδα

 


Υπάρχουν 18 ερωτήσεις σε αυτό το ερωτηματολόγιο